Programa Kabul Süreci
Eğitim Teknolojisi Master Programı'na başvurunuzu tamamlamak için lütfen aşağıdaki adımları izleyiniz:
-
Gerekli tüm başvuru belgelerini Üniversitenin lisansüstü başvuru sayfası üzerinden kontrol ederek başvurunuzu ilan edilen başvuru tarihleri içinde tamamlayınız. Başvurmadan önce başvuru şartlarını karşıladığınızdan emin olunuz.
-
Yüz yüze yapılan yazılı bilim sınavına giriniz. Sınav tarihleri Üniversitenin lisansüstü başvuru sayfasında listelenmiştir ve sınav hakkında daha fazla bilgi aşağıda verilmiştir.
-
Yazılı bilim sınavında başarılı olan adaylar yüz yüze gerçekleştirilen sözlü sınava davet edilecektir. Lütfen davet için e-postanızı kontrol ettiğinizden emin olunuz.
Yazılı Bilim Sınavı Formatı
Sınav, açık uçlu sorular ve çoktan seçmeli sorular içeren yazılı bir testten ve/veya bilgisayar laboratuvarında yapılacak uygulamaya dayalı görevlerden oluşabilir.
Aşağıdaki araçlara aşinalık beklenmektedir
- MS Ofis
- Bulut Servisleri
- Web 2.0 Araçları (ör, Canva, Nearpod, Figma)
Önerilen okuma listesi
- Bransford, J.D., Brown, A.L. & Cocking, R.R. (2000). How people learn: Brain, mind, experience, and school. National Academy Press.
- Gay, L.R., Mills, G.E., & Airasian, P.W. (2011). Educational research: Competencies for analysis and applications. Pearson Higher Ed.
- Mayer, R.E. (2024). The past, present, and future of the cognitive theory of multimedia learning. Educ Psychol Rev, 36, Article # 8. https://doi.org/10.1007/
s10648-023-09842-1 - Smaldino, S. E., Lowther, D. L., Russell, J. D., & Mims, C. (2019). Instructional technology and media for learning (12th ed.). Pearson
- Spector, M.J. (2015). Foundations of educational technology: Integrative approaches and interdisciplinary perspectives. Routledge.
- Touretzky, D., Gardner-McCune, C., & Seehorn, D. (2023). Machine learning and the five big ideas in AI. International Journal of Artificial Intelligence in Education, 33(2), 233-266.